Strona Główna » Sklep » Rowery » Rowery elektryczne » Rower Trek Rail 9.7 Pomarańczowy

Rower Trek Rail 9.7 Pomarańczowy

38,199.00

Rail 9.7 to elektryczny rower górski o dużym skoku zawieszenia, z którym szybciej dotrzesz do tego, co daje Ci najwięcej radości. Wrażenia z jazdy na nim nie różnią się w niczym od naszych najbardziej żywiołowych rowerów na szlaki i oferuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne na szlaki. Wyróżnia się za to nowym, mocnym napędem Bosch, który pędzi na podjazdach, dzięki czemu mniej czasu się męczysz, a więcej cieszysz.

Opis produktu

Rail 9.7 to elektryczny rower górski o dużym skoku zawieszenia, z którym szybciej dotrzesz do tego, co daje Ci najwięcej radości. Wrażenia z jazdy na nim nie różnią się w niczym od naszych najbardziej żywiołowych rowerów na szlaki i oferuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne na szlaki. Wyróżnia się za to nowym, mocnym napędem Bosch, który pędzi na podjazdach, dzięki czemu mniej czasu się męczysz, a więcej cieszysz.

 

Dane techniczne

Rama z widelcem

Rama Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, ogranicznik Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku
Widelec RockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control RC, zoptymalizowany dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator RockShox Deluxe Select+, 230 x 57,5 mm

 

Koła

Koło przednie Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Koło tylne Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch thru axle
Opona Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60”
*Element opony Size: S, M, L, XL
Zawór Bontrager TLR, 50 mm
Size: S, M, L, XL
Uszczelniacz Bontrager TLR
Taśma na obręcz Bontrager TLR

 

Napęd

Manetka SRAM NX Eagle, jedno kliknięcie, 12-rzędowa
Przerzutka tylna SRAM NX Eagle
Korba SRAM X1 1000, 36T, 165 mm długości
Kaseta SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12-rzędowa
Łańcuch SRAM NX Eagle, 12-biegowa
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe

 

Komponenty

Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Size: S
Bontrager Line Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 345 mm długości
Size: M, L, XL
Bontrager Line Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości
Kierownica Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 780 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
*Wspornik kierownicy Size: S, M, L, XL
Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości
Size: S, M, L, XL
Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 60 mm długości
Stery Wbudowana ochrona Knock Block, zakres 58 stopni, uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8″, dół 1,5″
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano M6120
Tarcza hamulcowa Shimano RT76, 203 mm, na 6 śrub

 

Akcesoria

Bateria Bosch PowerTube 625
Ładowarka Standardowa ładowarka Bosch 4 A (220-240 V)
Sterownik Bosch Kiox z zabezpieczeniem antykradzieżowym
Silnik Bosch Performance CX, magnezowa obudowa silnika, 250 W, 85 Nm, 25 km/h maks. wspomagania

 

Waga

Waga M – 22.77 kg / 50.20 lbs (z dętkami)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

 

Dodatkowe informacje

Producent

Trek