Strona Główna » Sklep » Rowery » Rowery elektryczne » Rower Trek Rail 9

Rower Trek Rail 9

28,499.00

Rower Trek Rail 9 to topowy elektryczny rower górski ze stopu aluminium z zawieszeniem o długim skoku. Wyposażony jest w zawieszenie i osprzęt zdolne poradzić sobie z najbardziej zakręconymi trasami enduro, a z nowym mocnym napędem Bosch podjedziesz na górę szybciej niż wydawałoby się możliwe.

 

Opis produktu

Rower Trek Rail 9 to topowy elektryczny rower górski ze stopu aluminium z zawieszeniem o długim skoku. Wyposażony jest w zawieszenie i osprzęt zdolne poradzić sobie z najbardziej zakręconymi trasami enduro, a z nowym mocnym napędem Bosch podjedziesz na górę szybciej niż wydawałoby się możliwe.

Rower Trek Rail 9 jest właściwy dla Ciebie, jeśli…

Szukasz elektrycznego roweru górskiego o długim skoku zawieszenia, który da Ci potężny zastrzyk mocy, a jednocześnie pozwoli zaatakować trudny technicznie teren i wielkie skoki. Wolisz wydać przeznaczony na usprawnienia budżet na wygodne zawieszenie i najwyższej klasy części zamiast na ramę.

Użyte technologie

Lekka i wytrzymała rama Alpha Platinum Aluminium z wbudowanym akumulatorem 625 Wh zapewniającym estetyczny wygląd i ochronę na szlaku, widelec RockShox Lyrik Select Plus o skoku 160 mm, damper RockShox Deluxe RT3 o skoku 150 mm z dostępnym od Treka tłumieniem RE:aktiv z Thru Shaft, mocny silnik Bosch Performance Line CX o mocy 250 W wspomagający do 25 km/h i kontroler Purion. Napęd 1×12 SRAM GX Eagle, regulowana sztyca podsiodłowa Bontrager Line Elite, hamulce 4-tłoczkowe Shimano SLX i koła 29-calowe Bontrager Line Comp 30 z oponami Bontrager SE5 Team Issue.

Ostatnie słowo

Najwyższy model Rail ze stopu aluminium oferuje znaczne usprawnienia w zawieszeniu, napędzie, sztycy regulowanej i innych elementach. Akumulator o największym zasięgu Bosch oferuje moc niezbędną, by pokonać więcej okrążeń niż Ty wytrzymasz.

Dane techniczne
Wyposażenie
Rail pędzi w dół szlaków tak samo sprawnie jak jego nieelektryczni bracia, a do tego podwiezie Cię na szczyt, więc nie potrzebujesz busa lub wyciągu
System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki ukryciu w ramie jest chroniony, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi a dodatkowo możesz założyć koszyk na bidon
Nowy, jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i wydajniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór
RE:aktiv z Thru Shaft pracuje szybciej niż normalny amortyzator, więc lepiej trzyma się terenu i pozwala Ci zachować kontrolę
Zbudowany z zastosowaniem identycznych rozwiązań technologicznych w ramie jak Remedy i Slash, na przykład regulowanej geometrii Mino Link, rury dolnej Straight Shot poprawiającej sztywność i układu Active Braking Pivot (ABP)
Opis
Masa M – 23.91 kg / 52.71 lbs (z dętkami)
Rama z widelcem
Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku
Widelec RockShox Lyrik Select Plus, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2 RC, zoptymalizowany dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Zawieszenie tylne RockShox Deluxe RT3, sprężyna DebonAir, tłumienie RE:aktiv z Thru Shaft, 230 x 57,5 mm
Koła
Koła Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, Boost110 z przodu, Boost148 z tyłu
Opony Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60”
Napęd
Manetki SRAM GX Eagle, jedno kliknięcie, 12-rzędowa
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle
Korba SRAM X1 1000, 34T
Kaseta SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12-rzędowa
Pedały VP-536 nylonowe, platformowe
Elementy
Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
Sztyca Regulowana sztyca podsiodłowa Bontrager Line Elite, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm
Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm
Mostek Bontrager Line, 35 mm, Knock Block, 0 stopni
Uchwyty Bontrager XR Trail Elite, stop aluminium z obejmą
Stery Wbudowana ochrona Knock Block, uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8″, dół 1,5″
Zestaw hamulcowy Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano SLX M7120, tarcza 180 mm
Akcesoria
Bateria Bosch PowerTube, 625 Wh
Sterownik Bosch Purion
Silnik NOWY Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, korpus z magnezu, maks. wspomaganie 25 km/h

Więcej informacji na temat roweru Rail 9  znajdziesz  stronie producenta.

Dodatkowe informacje

Rozmiar roweru

S, M, L, XL

Video Produktu: